Renungan

Bila kau letih dan hilang semangat...Allah tahu betapa kau mencuba sedaya upaya...Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan...Allah telah mengira titisan air matamu. Bila kau rasa ketinggalan dan masa meniggalkanmu...Allah setia disisimu.Bila kau telah mencuba segalanya tapi tidak tahu tujuan...Allah ada jalan penyelesaiannya.Bila tidak ada yang bererti buatmu keliru dan kecewa...Allah ada jawapannya.

Pengikut

Khamis, 8 September 2011

Luahan Hati....

           

                Di  kesunyian  mlm yg semakin  kedinginan...
 terasa  jari jemari  ini  ingin  mencoret sesuatu....
meluah  perasaan...melontar keresahan hati....
bicara  tanpa   suara....hehehe...


                Sebenarnya  dah terlalu  lama blog ni bersawang...haha
kenapa? Adakah  kerana bz,malas  atau  sebaliknya?hehehe...
  



                 Mimpi  apakah  aku  malam  ini....
sebenarnya  terlalu  banyak perkara  yang  berlaku di luar  dugaan

kita....ya..kita  hanya  merancang dan  yang  pastinya  tuhan
yang menentukan  segalanya...kan,kan.


                  Namun,apa yang berlaku pada diri  kita....
baik  atau  buruk...semuanya  ada  hikmahnya  yang  tersendiri....

kita  harus  hadapi  walau  apa jua,jangan putus  asa...
kita  harus  kuat  untuk  teruskan  hidup  ini.....




                 Hmm....sekadar  luahan  hatiku  saja...
                 Happy  selalu.... gambar   tiada kene  mengena  ngan n3 aku....hehehehe.

9 ulasan:

azwa amani berkata...

gambar tu ganas laaa..hehehe

hasmida berkata...

hehe...gambar anak

khairul berkata...

apa pon yg terjadi..hidop mesti d teros kan ..yer tak ?

SECEBIS RASA HATI berkata...

saya sangat memahami bahasa yang tersirat...
selagi Allah bersama kita...
kita tetap tabah...

hasmida berkata...

yup..hidup harus di teruskan..

Adzrien Shoppe berkata...

posing peluk tiang lagi tu

Tulip berkata...

=D...betul3

Juliet_iRa~" berkata...

hee..

jgn sedih2..

tgk gambar tu ceria je!:D

salam aidiladha..

psss : jom join my GA! sng jee..dpt ole2 cameron tau!

ain dzaya berkata...

keeping blogging dear!

jom rebut nie http://aindzaya.blogspot.com/2011/11/beloglist-ain-dzaya-earning-nuffnang.html