Renungan

Bila kau letih dan hilang semangat...Allah tahu betapa kau mencuba sedaya upaya...Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan...Allah telah mengira titisan air matamu. Bila kau rasa ketinggalan dan masa meniggalkanmu...Allah setia disisimu.Bila kau telah mencuba segalanya tapi tidak tahu tujuan...Allah ada jalan penyelesaiannya.Bila tidak ada yang bererti buatmu keliru dan kecewa...Allah ada jawapannya.

Pengikut

Khamis, 18 November 2010

Pasrah kah aku?

Di saat  ini  aku mnangis...meratap sedih sebuah  kehidupan...mengimbas kembali  memori   luka....tersadai aku dipintu  kelukaan...bersama  penderitaan  yang sering mendatang....HARUSKAH AKU BEGINI?.... Mengapa hidup x selalu indah....Mengapa keindahan x kekal berpanjangan... Haruskah aku menyesali semuanya sedangkan aku tahu semua itu adalah ujian dan kehendak darinya.seharusnya aku pasrah akan segalanya...Ya...aku harus pasrah...pasrah...dan  pasrah.

1 ulasan:

Haruno Hana 하나 berkata...

kdg2, apa yg kita ada tu tak selamanya milik kita, kan? pasrahla dgn takdir kita
:)