Renungan

Bila kau letih dan hilang semangat...Allah tahu betapa kau mencuba sedaya upaya...Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan...Allah telah mengira titisan air matamu. Bila kau rasa ketinggalan dan masa meniggalkanmu...Allah setia disisimu.Bila kau telah mencuba segalanya tapi tidak tahu tujuan...Allah ada jalan penyelesaiannya.Bila tidak ada yang bererti buatmu keliru dan kecewa...Allah ada jawapannya.

Pengikut

Selasa, 30 November 2010

Tag Kedua

  Tag lagi....apapun  terima  kasih...hehe                                                                                     1.Thanks  the  person  who  give you this  award and the  link of the person.                       Orangnya dah tentu lah  cekla yg  baik  hati...terima  kasih  sebab tag  blog aku...           2.spread the award to is blogger  who  you  like and you think their blog are  awesome. Haa...yg ni  susah  sikit  bagi  aku  sebab aku x taw  nak  tag  sapa  and aku  malas... huhu...x pe kan klau  aku x tag...hehe.

6 ulasan:

iszieylyanziy berkata...

wah award,,,ngee,,follower is kan???sila lah amik award kat sini...

AWARD UNRUK KAMU

dan terjah entrs terbaru : TEMBAM!!

azana berkata...

tahniahhh...

chittysarah berkata...

owh~~
nice n comel..
lalalalla~~

congrat~~

dayah SnoW Heuka berkata...

hee tahniah :))

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

selamat petang..taahniah utk award yg di perolehi..esok tolong undi nombor 88 ye..time kasih :)

hafidzah hafidz berkata...

waaa, congrate.. =)