Renungan

Bila kau letih dan hilang semangat...Allah tahu betapa kau mencuba sedaya upaya...Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan...Allah telah mengira titisan air matamu. Bila kau rasa ketinggalan dan masa meniggalkanmu...Allah setia disisimu.Bila kau telah mencuba segalanya tapi tidak tahu tujuan...Allah ada jalan penyelesaiannya.Bila tidak ada yang bererti buatmu keliru dan kecewa...Allah ada jawapannya.

Pengikut

Khamis, 30 Disember 2010

Segmen Jom Berkenalan

Ni dia satu lagi tag yang aku dapat dah 2 minggu rasanya  tapi aku baru ja nak wat...hehe
Jom baca syarat-syaratnya...(tag dari Lynmafia)

1.Buat entry bertajuk  "SEGMEN JOM BERKENALAN"
2.Paste banner segmen  jom berkenalan dalam entry anda
(Letak kat sidebar pun x pa)
Linkkan ke entry ni

3.Jawab 7 soalan berikut
Apakah status anda?
Susahnya nak jwb...kelu lidah...divorced...
tapi setiap yang berlaku ada hikmahnya
Ceritakan tentang diri anda (contoh:asal...pekerjaan..belajar kat ne...
bil anak....dan lain2
Aku lahir di pahang,keje kuli ja...haha
anak 3 orang...ingin melihat anak2 ku sukses dalam pelajaran
dan juga kehidupan
Ceritakan tentang  blog anda(promosi la sikit)
Tiada yang istimewanya blog aku ni...
sekadar luahan hatiku sekadar renungan
Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Dunia blog  bagi aku amat menarik kerana
kita dapat berkongsi segala cerita suka duka sesama 
blogger  dan info2 yang kita x tahu
Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
Selamat datang ke dunia blogging...
Jom sama2 kita meriahkan lagi...hehehe
Nyatakan  keunikan yang terdapat pada blog anda
Uniknya sebab blog ni adalah blog aku...hahaha
Sampai bilakah anda akan menulis blog  dan impian anda dalam dunia blog?
X pasti sampai bila...
biarlah masa yang menentukan segalanya..

================================================================

4.Tagged 4 orang rakan blogger anda
(jangan lupa ingatkan dorang)


5.Linkkan entry anda ke ruangan komen  loqkimagri
6.Tarikh tutup sampai  3 january   2011

"SELAMAT BERKENALAN"


P/S:Besar kan tulisan ni...huhu..kesilapan teknikal..hehe

2 ulasan:

MiZi berkata...

mizi nak ajak baca kisah sedih mizi

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/sedih-yang-aku-redha.html

udin berkata...

thanks :)